Sikersztorik

“Kisfiamat, Petit nagycsoportos óvodásként küldték iskolaérettségi vizsgálatra, ahol igen rosszul teljesített, így még egy évet az oviban maradt. Tudtuk, hogy valamilyen fejlődési probléma/idegrendszeri éretlenség jelentkezik nála, de pontos diagnózisunk még nem volt. Óvónénink ajánlotta a neurofeedback tréninget, amit egy bemutató óra után el is kezdtünk. Peti nagyon szeretett járni, mert ott szabad volt tévét nézni, otthon igyekszünk ezt korlátozni. Körülbelül a 20. alkalom után vettem észre jelentősebb változást a viselkedésében: nagyából 10-15 percre hagytam magára az autóban, természetesen messziről figyeltem Őt. Peti szépen ült, szót fogadott, nem szállt ki, nem roszcsontkodott. Számomra ez volt az első feltűnő eredmény, hiszen azelőtt egy ilyen helyzetben nem így tett.

A következő nagy meglepetés az újabb iskolaérettségi vizsgálaton ért, ahol Peti minden feladatot hajlandó volt megcsinálni, gyorsan és ügyesen. Kérdezte is a fejlesztő pedagógus, hogy mi történt Petivel, mert hihetetlen a változás.

A tréningsorozatot 40 alkalom után fejeztük be, de még mindig történnek kis meglepetések: nemrég egy fejlesztő füzet egyik feladatát rajzolta meg Peti teljesen önállóan – méghozzá nagyon szépen! Így már nagyon várjuk az iskolát.”

Peti sikersztorija

Körülbelül két és fél hónappal ezelőtt kerestük meg a Neurofeedback Tatabánya munkatársait, hogy segítsenek a hat és fél éves kislányunknál megjelenő tik problémával kapcsolatban. Kislányunknál ezen év januárjában kezdődött a motoros tik. Először orrhúzogatással, grimaszolással kezdődött, majd haladtunk a nagyobb mozgások felé. Mikor a segítséget kértük, akkor már nagyobb nyújtózkodás, ugrálások jelentek meg. A neurofeedback tréninget gyermekneurológus és gyermekpszichológus szakember is ajánlotta, akikkel tanácskoztunk a Kislányunk esetéről. Eszter nagyon szerette a tréningeket, ugyan voltak az elején nehezebb alkalmak, amíg megszokta az egész helyzetet, de utána nagyon együttműködő volt, és ügyesen teljesített a tréningek során. Jelenleg a tik nem szűnt meg nyomtalanul, de enyhült és csillapodott. A Neurofeedback Tatabánya munkatársait maximális bizalommal csak ajánlani tudom, mindegyik tréner szakmailag és emberileg is kiváló. Köszönöm Nekik a segítséget!
Eszter sikersztorija (7 éves)

A tatabányai bevezetésétől járunk neurofeedback tréningre a kisebbik fiammal. Asperger szindrómás, figyelemzavaros és hiperaktivitással is diagnosztizálták. A legtöbb problémát gyakori dührohamai és a rendkívül rossz alvása okozta. Éjszaka többször felébredt, s a kialvatlansága tovább fokozta a türelmetlenségét napközben. Heti kettő terápiával kezdtük. Nem sokkal később végre átaludta az éjszakát. A nyugodt alvása később iskolai teljesítményére is hatással volt. Kimagaslóan jól teljesített reál tárgyakból, de szövegértési problémái voltak, s ez látszott a jegyein is. A terápiák után néhány hónappal javulni kezdtek a jegyei történelemből és magyar irodalomból is. Az elmúlt tanévet mindössze egy négyessel zárta a kisfiam, az összes többi tantárgyból ötös érdemjegyet kapott. Még ma is járunk kezelésekre. A heti kettőből, egy lett, s most már kéthetente látogatunk el neurofeedbackre. A terápia segítette a kisfiam nyugodt alvását, s iskolai teljesítményét is javította

Ádám sikersztorija (13 éves)

Egyértelműen segített nála a Neurofeedback. Nyugodtabb,jobban tud figyelni, koncentrálni. Eredményei javultak az iskolában magatartásból és főtárgyakból is. Nehezen ment a matematika és az írás. Hozzáállása javult. Neurofeedback előtt hiába szóltam neki mikor rosszalkodott, folytatta tovább. 15. kezelés környékén vettem észre, hogy, mikor rászólok bocsánatot kér és tényleg be is fejezi.

Vivien sikersztorija (7 éves)

Az eddig alkalmazott technikák közül a neurofeedback hozta meg a várt eredményt. Segítségével az ADHD-ra alkalmazott gyógyszert is fokozatosan elhagytuk. 3-4 hónap után kaptunk pozitív visszajelzést az iskolából is. (heti 2 alkalommal számolva) Felső tagozatba lépett, 4-es magatartással és majdnem kitűnő tanuló

Dani sikersztorija (12 éves)

Korábban alig 2 matek feladatot tudott megoldani egy helyben ülve, azt is segítséggel, felügyelet mellett, mert folyton szétesett a figyelme, elkalandoztak a gondolatai. Folyton alkudozott, 2 feladat után elrohant, majd újra visszaülni csak 2 feladatra volt hajlandó. Elaprózta a feladatokat, húzta az időt. Most egy könnyebb matematika foglalkoztatóban dolgozik, ahol 2 teljes oldalt megold! Mindezt önállóan, csak az utasítások felolvasásában kell segíteni. A megoldások szinte mindig hibátlanok.

Beni sikersztorija (10 éves)