Sikersztorik
A következő nagy meglepetés az újabb iskolaérettségi vizsgálaton ért, ahol Peti minden feladatot hajlandó volt megcsinálni, gyorsan és ügyesen. Kérdezte is a fejlesztő pedagógus, hogy mi történt Petivel, mert hihetetlen a változás.
A tréningsorozatot 40 alkalom után fejeztük be, de még mindig történnek kis meglepetések: nemrég egy fejlesztő füzet egyik feladatát rajzolta meg Peti teljesen önállóan – méghozzá nagyon szépen! Így már nagyon várjuk az iskolát.”
A tatabányai bevezetésétől járunk neurofeedback tréningre a kisebbik fiammal. Asperger szindrómás, figyelemzavaros és hiperaktivitással is diagnosztizálták. A legtöbb problémát gyakori dührohamai és a rendkívül rossz alvása okozta. Éjszaka többször felébredt, s a kialvatlansága tovább fokozta a türelmetlenségét napközben. Heti kettő terápiával kezdtük. Nem sokkal később végre átaludta az éjszakát. A nyugodt alvása később iskolai teljesítményére is hatással volt. Kimagaslóan jól teljesített reál tárgyakból, de szövegértési problémái voltak, s ez látszott a jegyein is. A terápiák után néhány hónappal javulni kezdtek a jegyei történelemből és magyar irodalomból is. Az elmúlt tanévet mindössze egy négyessel zárta a kisfiam, az összes többi tantárgyból ötös érdemjegyet kapott. Még ma is járunk kezelésekre. A heti kettőből, egy lett, s most már kéthetente látogatunk el neurofeedbackre. A terápia segítette a kisfiam nyugodt alvását, s iskolai teljesítményét is javította
Egyértelműen segített nála a Neurofeedback. Nyugodtabb,jobban tud figyelni, koncentrálni. Eredményei javultak az iskolában magatartásból és főtárgyakból is. Nehezen ment a matematika és az írás. Hozzáállása javult. Neurofeedback előtt hiába szóltam neki mikor rosszalkodott, folytatta tovább. 15. kezelés környékén vettem észre, hogy, mikor rászólok bocsánatot kér és tényleg be is fejezi.
Az eddig alkalmazott technikák közül a neurofeedback hozta meg a várt eredményt. Segítségével az ADHD-ra alkalmazott gyógyszert is fokozatosan elhagytuk. 3-4 hónap után kaptunk pozitív visszajelzést az iskolából is. (heti 2 alkalommal számolva) Felső tagozatba lépett, 4-es magatartással és majdnem kitűnő tanuló
Korábban alig 2 matek feladatot tudott megoldani egy helyben ülve, azt is segítséggel, felügyelet mellett, mert folyton szétesett a figyelme, elkalandoztak a gondolatai. Folyton alkudozott, 2 feladat után elrohant, majd újra visszaülni csak 2 feladatra volt hajlandó. Elaprózta a feladatokat, húzta az időt. Most egy könnyebb matematika foglalkoztatóban dolgozik, ahol 2 teljes oldalt megold! Mindezt önállóan, csak az utasítások felolvasásában kell segíteni. A megoldások szinte mindig hibátlanok.